18 Kasım 2016 Cuma

Angel Beats Op Full My Soul, Your Beats! Şarkı Sözü Türkçe Çeviri

Angel Beats Op Full  My Soul, Your Beats! Şarkı Sözü Türkçe Çeviri

Orjinal Versiyon

mezamete ha kurikaesu nemui asa ha
eri no TAI wo kitsuku shime
kyoushitsu no DOA kuguru to honno sukoshi mune wo hatte arukidaseru
sonna nichijou ni fukinukeru kaze
kikoeta ki ga shita
kanjita ki ga shitan da
furuedasu ima kono mune de
mou kuru ki ga shita
ikuoku no hoshi ga kiesatteku no wo
miokutta
te wo futta
yokatta ne, to


rouka no sumi miorosu souji no tochuu
okashina mono da to omou
atashi no naka no toki ha tomatteru noni
chigau hibi wo ikiteru you ni
hokori ha yuki no you ni furitsumu
matteru ki ga shita
yonderu ki ga shitan da
furuedasu ima kono toki ga
mitsuketa ki ga shita
ushinawareta kioku ga yobisamashita
monogatari
eien no
sono owari


itsunomanika kakedashiteta
anata ni te wo hikareteta
kinou ha tooku ashita ha sugu
sonna atarimae ni koko ga odotta


kikoeta ki ga shita
kanjita ki ga shitan da
furuedasu ima kono mune de
mou kuru ki ga shita
ikusen no asa wo koe atarashii hi ga
matteru ki ga shita
yonderu ki ga shitan da
furueteru kono tamashii ga
mitsuketa ki ga shita
ikuoku no yume no you ni kiesareru hi wo
miokutta
te wo futta
arigatou, to


Türkçe Çeviri


Uykusuz bir sabahın üzerinde uyuduğumda tekrar tekrar uyanıyorum
Boynumu sıkıca bağlarım
Sınıftaki kapının içinden yürüdüm ve göğsümü o kadar hafifçe soktum ki
Rüzgarın olduğu günlerde sağa fırlar
Duyduğum gibi hissettim
Çünkü onu hissettiğimi hissettim
Şimdi, kalbimde titremeye başladı
Tekrar gelmesini bekledim
Bazı yüz milyon yıldız kayboluyor
Onları gördüm
elini salladı sana göre
Ve "Elveda" dedi


Temizlik yaparken koridorun köşesine baktım.
Ve gerçekten garip olduğunu düşündüm
İçimdeki zaman durmuş olmasına rağmen
Yaşadığım her gün farklı olduğumu hissediyorum
Ve toz kar gibi yığılır
Kendimi bekliyormuş gibi hissettim
Çünkü beni çağırıyor gibi hissettim
Şimdi, titreymeye başladım bu sefer
Bulmuş gibi hissettim
Kaybettiğim anılar uyandı.
Bu son
Benim sonsuzluğumdan bir
Öykü


Bunu bilmeden önce koşmaya başladım.
Elini çekti
Dün çok uzak ve yarın çok yakın
Doğal olarak, kalbimi attı


Duyduğumu hissettim
Çünkü onu hissettiğimi hissettim
Şimdi, kalbimde titremeye başladı
Tekrar geleceğini hissettim
Binlerce sabahları aşan yeni güneş gibi
Kendimi bekliyormuş gibi hissettim
Çünkü beni çağırıyor gibi hissettim
Titreyen ruhumu
Bulmuş gibi hissettim
Yüz milyon hayaller gibi kaybolabilen bu günler,
Onları gördüm,
elveda salladı elveda
Ve "teşekkür ederim" dedi


Not:Angel Beats hayatın dolu dolu yaşanması gerektiğini anlatan bi animeydi ve onun kendine has müziği de tüm anlamıyla bunu kantlıyor seni anıyoruz ''OTONASHİ YUZURU''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara