28 Kasım 2016 Pazartesi

Girls Dead Monster My Song (Angel Beats) Orjinal&Türkçe Şarkı Sözü

Girls Dead Monster My Song (Angel Beats) Orjinal&Türkçe Şarkı Sözü


Orjinal

iradachi o doko ni butsukeru ka sagashiteru aida ni owaru hi 
sora wa haiiro o shite sono saki wa nanimo mienai 
joushiki butteru yatsu ga waratteru tsugi wa donna uso o iu? 
sore de erareta mono daiji ni kazatteokeru no? 
demo asu e to susumanakya naranai 
dakara kou utau yo

naiteru kimi koso kodoku na kimi koso 
tadashii yo ningenrashii yo 
otoshita namida ga kou iu yo 
konna ni mo utsukushii uso ja nai hontou no bokura o arigatou

kanaetai yume ya todokanai yume ga aru koto 
sore jitai ga yume ni nari kibou ni nari hito wa ikiteikeru ndaro 
tobira wa aru soko de matteiru 
dakara te o nobasu yo

kujiketa kimi ni wa mou ichido tatakaeru tsuyosa to jishin to kono uta o 
otoshita namida ga kou iu yo 
konna ni mo yogorete minikui sekai de deaeta kiseki ni arigatou

Türkçe

Ben nerede yanlış bulmaya çalışıyorum olarak benim gün sonu 
gökyüzü Ben ötesinde bir şey göremiyorum, gri 
gülüyorlar sağduyu var gibi hareket insanlar; sonraki söyleyecektir yalan ne tür? 
Nasıl onlar bu yalanlarla elde ettiklerimiz hazine olabilir? 
Ama biz yarın doğru, ilerlemek lazım 
böyle söylemeye gidiyorum Yani

Sen yalnız olabilir, ağlama olabilir 
Ama bu mükemmel - insan budur 
demek döken gözyaşları 
, güzel, dürüst ve gerçek - bize hayat verdiğiniz için teşekkür ederiz

Eğer yerine getirmek isteyen ve hayalleri olması, ulaşamaz rüyalar 
Is rüya ve kendi içinde umuyoruz. Bize yaşamak insanlarda için bu kadar yeter 
bir kapı var, orada bekliyor 
yüzden elimi ulaşacak

Tökezledi sizin için, sana bir kez daha savaşmak için bu şarkıyı ve cesaret vermek 
demek döken gözyaşları 
bu lekeledi, çirkin dünyada karşılamak için bize izin mucizesi için teşekkür ederiz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara