15 Kasım 2016 Salı

Naide Jade Polat - Yok Şarkı Sözleri

Naide Jade Polat - Yok Şarkı Sözleri

Dilediğim dilek olmaz
Şu kollarım bir gün dolmaz
Gelip biri beni bulmaz
Ağlıyorum

Bulanı kapatmış sanmaz
Kapımızı kimse çalmaz
Gökten yağsa bize kalmaz
Sanıyorum

Uzun geceler uzun uzun
Dayanıyorum

Ateş sönmüş bacamız yok
Üflemeye hocamız yok
Yangın çıkarsa maazallah
Söndürmeye kocamız yok

Herkesin yanında biri
Çiçek böcek hep sevgili
Anlatır gönlümün dili
Susamıyorum

Ne baharım var ne yazım
Tek telle çalmıyor sazım
Bana benim gibi lazım
Bulamıyorum

Uzun geceler uzun uzun
Dayanıyorum

Ateş sönmüş bacamız yok
Üflemeye hocamız yok
Yangın çıkarsa maazallah
Söndürmeye kocamız yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara