15 Kasım 2016 Salı

Yasemin Mori, Edis, Tankurt Şarkı Sözleri

Yasemin Mori, Edis, Tankurt Şarkı Sözleri

Varsa bana ya
Yansa yana yana
Doyamam oyununa
Varsa bana ya var ya
Bana bir mix yolla
Deli gibi bir mix yolla
Dibine kadar mixle
Mixle dibine kadar hey
Bir dudak bir yanak yolla
Kurumuş yüreğim bir nem alsın
Bir bakarsan sağına soluna
Kim deliden deli anlarsın
Bana uzat hadi mikroyu ver mayk
Yoksa da basarım nitroya ben
Ter akıtıyor ring boyu ten say 1 2 3 wow
Bu nasıl bir mix nasıl bir kıvam
Bu odanın içinde üç kafadar
Sırada ritim sırada benim ekibe güç katarak
Sanırım dibine kadar mix bu da fix olarak

Bana bir mix yolla
Deli gibi bir mix yolla
Dibine kadar mixle
Mixle dibine kadar hey



Yasemin Mori, Edis, Tankurt Şarkı Sözleri 2017 son şarkısının sözleri

2017  Yeni Son şarkısı sözü Şarkı Sözleri  www.soncikansarkisozu.blogspot.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara