15 Kasım 2016 Salı

Dilara - Erkekler Şarkı Sözleri

Dilara - Erkekler Şarkı Sözleri

imdi Tuttuğun Şu Aşka Bir Bak
Bunlar Senle Son Yanlışlar
Şimdi Tuttuğun Bu Aşkı Bir Öp
Bu Aşk Senle Son Tutsaklar
Erkekler Döktüğün Yaş Kadar
Sonsuzluk Yorduğun Ben Kadar
Sonsuzluk Resminde Yorgun
Olmazsa Yalnızlığın
Kendinde Olmazsa Geçmişi Karartma
Ölmüşüm De Beni Gömenim Yok
Yalnizken Her Gece Konuştum Kendimle
Zayiftim Suskundum Hem De Çok
Anilar Halt Etmiş Değerim Yok
Yine Beş Para Etmez Bu Sabrim Yok
Bilmeden Etmeden Seni Istemeden

Taniştim Sanki Derdim Yok



2017  Yeni Son şarkısı sözü Şarkı Sözleri  www.soncikansarkisozu.blogspot.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara