22 Kasım 2016 Salı

Fullmetal Alchemist Ost - Bratja Türkçe Çeviri Şarkı Sözü

Fullmetal Alchemist Ost - Bratja Türkçe Çeviri Şarkı Sözü




Orjinal

Прости меня младший брат!
Я так пред тобой виноват.
Пытаться вернуть нельзя.
Того, что взяла земля.


Кто знает закон бытия.
Помог бы и мне найти ответ.
Жестока ошибся я.
От смерти лекарства нет.


Милая мама! Нежная!
Мы так любили тебя.
Но все наши силы
Потрачены были эря.


Тебя соблазнил я,
Прекрасной надеждой
Вернуть наш семейный очаг.
Мой брат, я во всём виноват.


Не плачь, не печалься, старший брат!
Не ты один виноват.
Дорога у нас одна,
Искупим вину до дна.


Мне не в чем тебя упрекнуть,
И я не обижен ничуть.
Тяжек, наш грех,
Хотеть быть сильнее всех.


Милая мама! Нежная!
Мы так любили тебя.
Но все наши силы
Потрачены были эря.


Я сам соблазнился
Прекрасной надеждой
Вернуть наш семейный очаг.
Я сам во всем виноват.


Но что же нам делать, как быть?
Как всё исправить, забыть?
Пытаться вернуть нельзя.

Того, что взяла земля.

Türkçe Çeviri

Affet beni küçük kardeşim!
Karşında öylesine kusurluyum ki.
Geri getirmek mümkün değil
Toprağın aldığını.


Kim bilebilir varlığın kanunu,
Cevabını bulmama yardım etse ya.
Acımasız bir hataydı yaptığım,
Ölüme deva yok.


Sevgili anneciğim! Şefkatlim!
Seni öylesine sevmiştik ki.
Ama boşaymış sarfettiğimiz
Bütün 
kuvvetimiz.

Seni inandırdım ben
Muhteşem bir umutla
Aile ocağımızı yeniden yakmaya.
Ağabeyim, bütün kabahat bende.


Ağlama, hüzünlenme, ağabey!
Tek suçlu sen değilsin.
Yolumuz bir bizim
Tüm hatalarımızı affettireceğiz.


Senin yüzne vuracağım bir hata yok,
Ve azıcık da olsa gücenik değilim.
Günahımız ağır - biz
Herkesten güçlü olmayı istedik.


Sevgili anneciğim! Şefkatlim!
Seni öylesine sevmiştik ki.
Ama boşaymış sarfettiğimiz
Bütün kuvvetimiz.


Ben kendim inandırdım
Muhteşem bir umutla
Aile ocağımızı yeniden yakmaya.
Ben kendim hatalıyım.


Ne yapacğiz şimdi, nasıl davranmalı?
Her şeyi nasıl düzeltmeli, nasıl unutmalı?
Geri getirmek mümkün değil

Toprağın bizden aldığını.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara