18 Kasım 2016 Cuma

Gökhan Sayhan Tutsunlar Şarkı Sözü 2016 Yeni

Gökhan Sayhan Tutsunlar Şarkı Sözü 2016 Yeni


Bir damla gözyaşımın hesabını veremezsin.
Bu veda sözleri, senin eserin.
İnanmam zor artık, sahte sözlerine.
Bir kalbim bir canım var.
İstesen de olmasın bu bedene.

Olmaz olsun yalanın yüzünden.
Bak şimdi ne haldeyim
Son sözüde ben söyledim; Yeter Ayrıldık!

Hadi çıkıyorum sokağa.
Tutsunlar bakalım beni
Aklım firarda yürekte bir sancı


Hadi çıkıyorum sokağa.
Tutsunlar bakalım beni
Asılan yüzüme inat.

Gülmelerin sırası şimdi


Not:Gökhan Sayhan son şarkısıyla gerçekten harika bi performans sergiledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara