22 Kasım 2016 Salı

Dasti Düşüyorum Şarkı Sözü 2016 Yeni

Dasti Düşüyorum Şarkı Sözü 2016 Yeni


Ben hiçbir şey bilmem ki
Sen olmadan görmem ki
Hiçbir şey bilmem

Sensiz ben görmem
Kalpsiz insan olmaz ki
Atmayan kalp durmaz ki
Kalbim hiç durmaz
Halim hiç kalmaz ama...

Beni zorlama hayal mayal kuramam
Soruların çok kazık ben cevaplayamam
 Daha yürürken takılıp düşüyorum
Ben sakız çiğnerken düşünemiyorum...
...rum rum rum...

Beni sen boşver
Haydi bir koş gel
Kim bilir kimler
Bana bir söz ver
Güneşsiz günler
Yağmurlar güzel
Acısız aşka Şöyle bir koyver aman...

Beni zorlama hayal mayal kuramam
Soruların çok kazık ben cevaplayamam
Daha yürürken takılıp düşüyorum
Ben sakız çiğnerken düşünemiyorum
...rum rum rum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara