19 Kasım 2016 Cumartesi

Tokyo Ghoul √A Openin Şarkı Sözleri Full Orjinal&Türkçe

Tokyo Ghoul √A Openin Şarkı Sözleri Full Orjinal&Türkçe


Orjinal 

Yume wo mitanda yo  umareta toki no koto
Utukushiku ikite ne  shikyuu no machi  bokura te wo tataite warattanda

Enogu wo nomihoshita  niji no iro kawatta
Dakishimeraretaku natta  hitori ja mou arukenaku natta

Waraiatteitanda yo
Omocha ni ai wo sasagete
Furerarezaru kodomo-tachi wo
Kantan na kotoba de kowashitai!

Shoufu ga hi wo hanatta  tooku no machi de dareka ga shinda yo

REMINGUSU ni sasowarete  tadoritsuku kono yo no hate
Tsuyoku wa naranai de  odaka no naka de SAIREN narihibiite ki ga kuruttanda

Yuuenchi no oku de zutto matteru
Tengoku no kouzou wo kimi wa shitteru

Hakike wo nomikonda  tetsu no ame furidashita
Papa to Mama wa machigaeta  suuji wa mou kutsugaesenaku natta

Inori tsuzuketeita'n darou?
Zouka ni mizu wo sosoide
Waraiatteitanda yo
Sono mi ni ai wo sasagete
Hitsuji-tachi no kokyuu de
Kudaranai ehon wo moyashitai!

Karada ni hi wo tomoshita

Kuruoshii hodo kikoeru darou? Ikiro, to


Türkçe Çeviri

Doğduğum zamanı hayal ettim.
Biz rahmun şehrinde güzel yaşıyorduk, ellerimize çınar çattı ve güldüm.

Boya içtik ve gökkuşağının renkleri değişti.
Kucaklanmak isteyen olmaya başladık ve yalnız başına yürüyemedik.

Birbirimize güldük,
Aşkımızı oyuncaklara ayırdık
Dokunulmaz çocuklar;
Onları kolay kelimelerle kırmak istiyorum!

Fahişe ateş açtı; Uzak bir kasabada birisi öldü.

Lemmings'in işaret ettiği gibi, bu dünyanın sonuna varıyoruz
Lütfen güçlenmeyin; Kirlilik ortasında bir siren çaldı, ve beni delirtti.

Tema parkının derinliklerinde bekliyor olacağım
Cennetin yapısını biliyorsun

Bulantılarımızı içtik ve demir yağmurları döktü.
Baba ve anne bir hata yaptı; Yanlış numaralar artık tersine çevrilemez

Dua ediyordun, değil mi?
Yapay çiçeklere su verme
Birbirimize güldük
Sevgimizi o vücuda dönüştürmek
Bu değersiz resim kitabı,
Onları koyunların nefesleri ile yakmak istiyorum!

Vücudumuza alev yakarız
Çılgınca yaşamanızı söylediğini duyabiliyorsun, değil mi?

Not:bunu çevirirken hiç bir şey anlamadım ama bu tamamen anı çeviri hiç bir oynanma yok cümleler saçma olabilir ama bu benden kaynaklı bi şey değil umarım beğenirsiniz ben beğenmedim ama



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara