16 Kasım 2016 Çarşamba

Cihan Orhan, Sevcan Orhan Sel Dağ Şarkı Sözü 2016

Cihan Orhan, Sevcan Orhan Sel Dağ Şarkı Sözü 2016 


Bu hasretlik kalır gitmez teninden 
Eksilmez acılar ezik yüreğinden 
Alma başını nasırlı ellerimden 
Sen istedin gül tenimde yaralar 
Bu ayrılık hem seni hem beni yaralar 
Sen istedin gül tenimde yaralar 
Bu ayrılık hem seni hem beni yaralar 


Sel dağda birleşince 
Dağda güller ezilince 
Yara açtı gül tenimde 
Yara açtı gül tenimde 
Yara açtı gül tenimde 
Yara açtı gül tenimde 


Ağlar dağlar, dağlar ağlar 
Yüreğimi sancı sarar 
Ağlar dağlar, dağlar ağlar 
Yüreğimi sancı sarar 


Sel dağda kalır gitmez
Sel altında güller bitmez 
Gül tenimde yara geçmez 
Gül tenimde yara geçmez 
Gül tenimde yara geçmez 
Gül tenimde yara geçmez 


Ağlar dağlar, dağlar ağlar 
Yüreğimi sancı sarar
Ağlar dağlar, dağlar ağlar 

Yüreğimi sancı sarar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara