23 Kasım 2016 Çarşamba

Öykü, Berk Leyla Şarkı Sözü 2016 Yeni

Öykü, Berk Leyla Şarkı Sözü 2016 Yeni

Benim adim Mecnun 
senin adin Ley ley ley ley ley Leyla 

Önce kalbimi çaldin 
Sonra yaktın da biraktın 
Kırdın, yıktın ahh attın 
Yaktın da bıraktın 
Beni yaktın da bıraktın 
Adı biraz delilikse bunun 
Biraz da uçurum ah şu uçurum..... 

Ley ley ley leyla ley ley ley leyla 
Seni ben ölümüne sevdim 
Aşkından eridim bittim 
Hayat alınca seni ellerimden 
Bir gün olsun bile ben ona küsmedim 

Acıyor içim, kanıyor içim 
Simsiyah gözlerin bana bakmaz oldu neden? Niçin? 
Acıyor içim, acıyor içim 
Rakı getir içeyim oy 
Şarap getir içeyim 


Le le le ley leyla le le ley Leyla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara