25 Kasım 2016 Cuma

Vedat Teber Gece Gözlüm Şarkı Sözleri 2016 Yeni

Vedat Teber Gece Gözlüm Şarkı Sözleri 2016 Yeni

Ateşindeyim sensizliğin
Cehennemin ta dibiyim
Korkular, yalnızlığım
Geçiyor seneler seneler peşindeyim, peşindeyim


Ölüm gibi veda sen yok musun bir daha
Yaşamak anlamsız geliyor
Ölüm gibi veda sen yok musun bir daha
Yaşamak anlamsız geliyor


Gece gözlüm nerdesin şimdi bilemem
Hangi şehir, hangi sokaklar
Seni aradım hatıralarda, eski fotoğraflarda
Senden bir iz yok


Gece gözlüm nerdesin şimdi bilemem
Hangi şehir, hangi sokaklar
Seni aradım hatıralarda, eski fotoğraflarda

Senden bir iz yok





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AŞK-I KORKU

 AŞK-I KORKU Sevdiğimi bilmezdim gözlerinde görene kadar kahverengini Her şeyi bilir sanırdım, peki bu içimdeki duygu ne Korkuyorum bunu...

Bu Blogda Ara